Subject: FW: Märjamaa-Konuvere projekti panga garantiikirja periood ja summa
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 17:15:12 +0300

From: Liisi Pekri - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 7, 2024 1:41 PM
To: Tauri Väli <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Krista Maamägi
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Kaidi Pugal - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Märjamaa-Konuvere projekti panga garantiikirja periood ja
summa

Tere,

Edastan panga garantiikirja 3 aastaks perioodil 16.05.2024-16.05.2027 ja
summa 4110.00. Palume tagastada deposiit summas 8220.00

Lugupidamisega

Liisi Pekri

Projektijuht/projekteerija

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:   626 7777

GSM: 55 606 137

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

  _____

From: Tauri Väli <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 5, 2024 16:34
To: Liisi Pekri - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Krista Maamägi
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Märjamaa-Konuvere projekti panga garantiikirja periood ja
summa

Tere!
Summa tundub õige.
VV akt on allkirjastatud 16.05. Peaks siis algama 16.05.2024-16.05.2027.

Krista, panin manusesse panga väljavõtte, võid üle kontrollida kas see
summa on arvel.

Kui TV esitab panga garantiikirja, siis Töövõtjal on õigus vähendada
Täitmistagatist 50% võrra pärast kogu Töö vastuvõtmist Tellija poolt.

Tauri

From: Liisi Pekri - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 5, 2024 3:53 PM
To: Tauri Väli <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Märjamaa-Konuvere projekti panga garantiikirja periood ja summa

Tere,

Koostame panga garantiikirja lepingule nr 3.2-3/21/2159-1 “Riigitee nr
20170 Märjamaa-Konuvere km 0,08-2,47 remondi ehitusprojekti”, et saada
tagasi sissemakses tehtud summa. Palun vaata üle, kas antud garantiiandmed
on korrektsed.

Garantiiaeg 3 aastat. Periood:  08.05.2024 - 08.05.2027

Summa: 4110,00

Lugupidamisega

Liisi Pekri

Projektijuht/projekteerija

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:   626 7777

GSM: 55 606 137

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud